Viestintä ja vuorovaikutus

DigiConsumers on monitieteellinen tutkimushanke, jossa etsitään ratkaisuja 13-25-vuotiaiden nuorten talousosaamisen ja kulutustaitojen parantamiseen erityisesti digiympäristöissä.

Viestintä ja vuorovaikutus -työpaketissa julkaistaan politiikkasuosituksia tutkimushankkeen tavoitteiden saavuttamiseksi.

Tutkimushankkeen tuottamat suositukset

16.06.2023

White Paper: Diginatiiveja ei ole olemassa

Suomi tähtää digitalisaation edelläkävijäksi, mutta tutkimukset osoittavat että digitaidot eivät ole itsestäänselvyys edes nuorilla. Tavoitteeseen pääsy edellyttää, että panostamme nuorten digiosallisuuden parantamiseen lähivuosina. Digitaidot ovat...

Eija Seppänen Lasten asenteet rahaan ja talouteen

Eija Seppänen

KTM, MBA, viestintäkoordinaattori

Nuorten yrittäjyys ja talous NYT

Vetäjä työpaketissa "Viestintä ja vuorovaikutus"
Nuorten talousosaaminen, viestintä, yhteiskehittäminen, media